Så där ja!

En bloggpaus var allt jag behövde! Har jobbat en del de senaste dagarna och sen började den där mattekursen som man tyvärr måste lägga lite energi på.

Vips så var alla bekymmer borta, benen kändes äntligen lite pigga idag på intervallerna som kunde bedrivas utomhus för första gången sen jag var på kanarieöarna:) Det var massa slask bara men man kan inte få allt.

En liten rolig dialog:
Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

Läs den nedifrån och upp

Kommentarer
Postat av: Pier och erik

Jag: Nu ska du snart gå och lägga dig lilla gullegris.

Tova: Jag är ingen gullegris, jag heter Tova.

Jag: Men jag tycker att du är gullig. En rikitg gosegris.

Tova: Jag är ingen gosegris.

Jag: Är du ingen pussgurka heller då?

Tova: Nej, jag är bajsenödig.

2011-01-22 @ 22:11:25
Postat av: Erik

jäkla dum historia, Erik och Pier.

2011-02-04 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0