Koklolasos piratspråket

Börjar undra vad jag ska göra i höst! Om man ska ta och börja plugga, eller det har jag nästan bestämt att jag ska göra men sen är ju frågan vad? Ekonomi ligger väl närmast till hands men är det så jättekul? Hursomhelst så vet jag bara att jag vill flytta hemifrån. Sen är ju frågan om det blir sthlm eller någon annan stad, vill ha en bra träningsgrupp iaf.

Jaja får bli en "harry potter"-kurs i sommar låtar ju skitnice:D haha.

Det löser sig nog tills dess förlitar jag mig på tur från denna lilla krabat:
TORD!!!


Kommentarer
Postat av: Pierulf

Börja i Uppsala så kan vi leka :)

2011-01-25 @ 19:41:47
Postat av: Mary

göteborg är fint :)

2011-02-01 @ 20:43:59
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0