Tissdag

Man vaknar på morgonen tittar ut, hm lite lätt duggregn inget farligt alls. Sen går timmarna och när jag kommer ut från det 30*C varma badhuset, där jag jobbar ytterst sällan, så fick jag ett svårare hjärtstillestånd, sen förstod jag det var ett skämt ett tråkigt sånt men jag blev ändå sur. VEM FAN HAR GJORT DET HÄR? Det visade sig sen att det inte alls var nåt skämt eller det är nog ett skämt, ett sånt där practical joke som inte går att göra nåt åt.
Hehe men jaja det försvinner väl snart... typ till maj:)
Jaha så återstår dagens fråga ska man träna? Nej aldrig i livet! Det är dags att bli det jag är född till! En Dr.Oetker ätande soffpotatis! Dreams are coming true.
En magnifik måltid!


Kommentarer
Postat av: Din beundrande student

Är det din hiv som du pratar om? Och sen undrar jag om du vet vilken fryst färdigmat som är godast?

2010-11-10 @ 11:32:20
Postat av: Klabbe

Nej det jag pratar om är min syfilis! Och den bästa frysta maten är Dr.Oetkers salamipizza

2010-11-10 @ 22:55:47
URL: http://klabbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0