This is me

Hej!
Efter nu nästan ett helt liv av övertalningar från diverse individer har jag gjort en blogg. Fast det är inte bara för den anledningen, jag har alldeles för mycket fritid också (fast det går inte att ha för mycket fritid). Men skitsamma!

Kanske ska presentera mig själv; hm jag föddes den 17e april 1991 fet som få. Fick namnet Klas efter en hård kamp med Egon, tackar Gud för att det inte blev det sistnämnda. Uppväxt i skidåkarmeckat Åsarna tills jag var 7 sen försvann vi(alltså familjen) ner till orten med enbart nedförsbackar Gnesta. Där är jag fast förutom tre år på Löpargymnasiet i Sollentuna nu på senare dagar. 

För ögonblicket tränar jag en del löpning, jobbar ibland på ett badhus i Gnesta och funderar allmänt på vad fan det ska bli av mig? Men det där löser sig, det löser sig alltid för mig;)

Jag gillar ironi, att driva och vara dryg.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0