Schweinkallt

Så blev ett träningspass gjort. Mosade in lite sköna intervaller, eller sköna det var inte alls skönt. Det var kallt, det blåste som gjorde att det blev ännu kallare. Sedan var det någon pygmétant som höll på att få armarna slitna ur led av tre alldeles för henne stora hundar. Men som den kloka tant hon är släppte hon såklart efter på kopplen så hundarslena flög in i mig istället, det tackar vi för!:) 

Träffa en gubbe igår som fråga, när han fick höra att jag sprang, när är det kul att springa? Jag sa som det var, inte fan är det kul när man som idag skulle ut i frost och blåst. Men va gör man inte för att jävlas med sig själv. Jag kan inte vara dryg mot andra om jag inte är lite dryg mot mig själv....ibland....ytterst sällan.... eller aldrig
  


Kommentarer
Postat av: sanna

men åh jag saknar klabbi!

2010-11-08 @ 02:40:17
Postat av: Micke

you go girl! XD

2010-11-08 @ 15:23:00
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: ÅÅÅH KLAS

När ses vi igen?? <3<3<3<3

2010-11-10 @ 11:29:45
Postat av: Klaaas

Möt mig vid en telefonkiosk mitt i natten!

2010-11-10 @ 22:59:11
URL: http://klabbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0