Nya tag

Så var Favoritmåndag här, YEES not! Iaf så skulle jag fixa såna här avgjutningar på mina fötter så att dem håller ihop i sommar till skillnad från vad de gjort de senaste två åren.... Så visst kl14 skulle jag vara där, eller? Nej precis jag skulle vara där kl13 men inte fan visst jag det förrän jag kollade det kl11.45! Smart då man bor långt ifrån stan så jag ringde dit och sa att pendeltågen stod tvärstilla pga snön, hehe. Så nu ska jag dit på onsdag istället och fick hux flux genast massa tid att sova på istället.
Åh imorgon bär de av till sollentuna för att bedriva ett förhoppningsvis fint pass tsm med resten av the gang, fest!

God Natt och glöm inte att dricka Coca Cola istället för Julmust i jul!!

Kommentarer
Postat av: Den som inte får nämnas vid namn

Här gäller det att ta ställning. Jag står fast vid Julmustens sida. Inte har vi tid att ändra på traditioner som står skrivna i stenblock! Ni som lutar er åt Coca-Cola hållet är en samling riktiga quislingar! Ni framstår som pacifister, men djupt in i era argument gömmer sig en stor uppmaning till krig mot mänskligheten(Julmusten). Vi på Apotekarnes är redo att vässa våra yxor om så behövs! Må rättvisan vinna!

Ps: Har du Copyright på den där bilden?

2010-12-05 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0