Körkortstime/och hemhjälp sökes

Jag är alltså hos min ständigt trogne vän Joakim Holm i nyköping! Jag går en intensivkurs denna vecka och nästa vecka som förhoppningsvis ska mynna ut i ett körkort. Så dagarna går i ett. Jag är ganska förundrad över hur mycket teori det finns i trafikens värld, den tar ju aldrig slut, lovar att de kommit på 1000 st nya tilläggstavlor lagom till att jag ska göra teoriprovet...

I Holms odiskutabla ungkarlslya finns det smuts och kläder och disk och djur  överallt:) Så jag känner mig precis som hemma, underbart!! Vi känner båda att de borde göras någonting åt det men vi orkar inte, så därför sätter vi ut en annons i detta nu: "Finns det några väldigt vackra fruntimmer från gymnasieåldern-22år som känner sig manade att städa och liknande tjänster utan någon ersättning är ni varmt välkomna att höra av er!" Klabbelito:073-326 59 44.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0