Full fart!

Mycket att tänka på och snurrig i huvudet, känner mig ibland som ett svin... Humöret går typ upp och ner, är som en väldigt impulsiv tonårsflicka. Körlektionerna är snart slut hade min sista för en timme sen nu är det bara en "provuppkörning" med en snubbe som heter Samir, vi får hoppas han är snäll mot mig så att jag får boka uppkörning efter detta. Haha kan ni tänka er mig på vägarna!!! Vore fint med ett körkort och jäkla nödvändigt!

Träningen har gått framåt skitmkt den senaste tiden känner mig faktiskt bättre och mer motiverad än någonsin förut. Fast snön sabbar ju en del nu:P vill springa ute alltid men nu när det är snö överallt får jag nog förpassa ganska mycket till löpbandet, usch usch usch. Inget stort fan av springa på sånt inte någon upplevelse.  Det kommer bli så tjockt nice att sticka till kanarieöarna i december!!!:)

Så där ja hoppas på en lugnare period framöver med inte lika mycket i huvudet får väl se hur fan det ska gå till... Imorgon blir det att fira Marcus Hallbäck som fyllde 18 år igår på en onsdag, jag föddes för övrigt på en onsdag så vi har mkt gemensamt. Känner man honom rätt kommer det att bli en alldeles förträfflig dag/kväll/natt imorgon:))

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0