Friday, en fredagsfräckis!

Åt farsans kyckling idag vilken hit! Synd att resten av maten smakade som jag tänkt mig först:)
Tänkte att det är dags för en rolig historia som verkligen har hänt den inkluderar mig, Fanny Baeckström och min missbildade vän Mikael Röjerås, eller som en kommentator sa Michail Röjjesås,:)!

Det var för ungefär 1,5-2 år sedan då jag gick i 2:an och Michail gick i 3:an. Händelsen utspelar sig på vår gymnasieskola Rudbecksskolan. I en korridor i vår skola finns det en tjejtoalett, alltså enbart en tjejtoalett och ingen vanlig allmän toalett för båda könen. Iaf så kom jag, Fanny Baeckström och Michail gående i korridoren var på kvinnan säger att hon behöver gå på toa och går då in på toan. Både jag och Michail vet att det tar ca 1h för en tjej att göra sig klar på toan så vi tänkte att vi skulle göra nåt kul. Så vi går spontant in på tjejtoan också. Väl därinne finns det 4 dörrar var på det finns en toalett bakom dem. Jag och Michail tänker att vi ska skrämma livet ur Fanny när hon kommer ut genom sin toalett så vi gömmer oss inne på en annan toalett. Så vi stänger dörren till vår toalett och väntar på att få höra ljudet av öppning från Fannys toalettdörr. Sen kommer Michail på att han vill kissa och börjar knäppa upp gylfen, äckligt tänker jag men struntar i det. Nu kommer vi till det roliga:P
Helt plötsligt öppnas dörren till vår toalett, till min och Michails stora förvåning är det inte Fanny utan bara nån random brud som öppnar dörren. Det hon ser är alltså två killar inne på tjejtoaletten varav en har byxorna neddragna. Smart som jag är så säger jag orden "Oj, vi glömde visst låsa!" och drar igen dörren. Sen kommer jag på att det där nog har sett dumt ut samtidigt som man hör tjejen utanför börjar asgarva, då kommer vi också på att det här fan ser skitroligt ut (och kanske möjligtvis lite gay).
Michail Röjjesås i egen hög person!


Må Gud vara med er!


Kommentarer
Postat av: Mikael

hahah, fy fan vad kul det var egentligen! xD haha

2010-11-13 @ 21:50:55
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha, shit vad sjukt xD Micke måste sluta upp med sånt:P

2010-11-19 @ 17:49:16
URL: http://twomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0