Finemang helg!

Jaa så var denna helgen till ända. Hade en kanonfin Fredag med ribbåtstur, tilltugg hos hallbäcks, middag på Ching Chong (den hette nog Ciao Ciao eftersom den va italiensk), limousineåkning, utgång på entourage aka victoria och sist men inte minst väggen. Jaa det var min fredag lördagen blev en lång recovery kan behövas ibland!
Men fy satan vad kul vi hade tror jag, jag hade iaf askul:) Lyckades ju till och med bli utslängd av Bobby från Mammas pojkar, jäklar det va stort! Var nog lite smått överförfriskad men det blev en sån där all out-utgång, och den får ju alla andra att känna sig oerhört nyktra så ni kan ju tacka mig för att ni slapp känna samma betongmössa;)
Tänkte lägga upp en passande bild!:)
Om man tittar noga står det väggen på skylten, hehe

Kommentarer
Postat av: Micke

tack klas för att jag fick känna mig nykter! ;D



(och vi normala människor som inte har synfel behöver inte kolla så noga för att se att det står väggen. I och för sig har hela 98% av jordens befolkning synfel... Men jag är nog en av de där 2% som sluppit den missbildningen..... xD)

2010-11-28 @ 23:49:01
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Mary

vadå titta noga, man ser ju det astydligt :S

2010-11-29 @ 02:50:07
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Klas tha man

Jaha, men skitsamma då!!!! Titta onoga då om det känns bättre. Hört att man ser bättre av att äta mycket smör, det gör ju du Micke så det går väl ihop antar jag!

2010-11-29 @ 13:20:09
URL: http://klabbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0