Misscalculation

Skulle ha skrivit för 5 dagar sen men har tappat bort min klocka så visste inte vilket datum det va.

Iaf så var jag på kanarieöarna bilderna har smedhs som inte blivit skickade ännu.

Vi lyckades med på Lucia den 13e att passera orten Santa Lucia upp i bergen, där var det fullt ös att jämföra med Rudbecksmatkö, fast med massa poliser och bussar. Lyckades även läsa fel på kartan den dagen, vi hade hyrt bil och jag fick äran att va kartläsare. Pappa som körde sa bestämt att vi skulle hålla oss på de största vägarna och inte på "nån jävla kofösarväg" självklart lyckades jag med bedriften att föra in oss på just "nån jävla kofösarväg"! En händelserikfärd upp på massa serpentinvägar med hackade hönor springande tvärs över vägen.

Blev en del träning också, fast va lite snorig i början på lägret så blev till att chilla då.

Julafton imorgon! Coca Cola 24pack inköpt, ska sitta och titta surt på alla som smuttar på en julmust.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0