Lill-Lördag!

Igår var det Lill-Fredag fantastiskt. Firades med ett backintervall i fin bitande kyla, knarrande underlag och epileptiska elljuslampor. Går faktiskt riktigt bra att träna nu, har aldrig tränat så här hårt som jag gör nu och har dessutom aldrig varit lika målmedveten med något jag gjort. Kanske beror på att jag inte har nåt annat att göra än att träna, haha!
Och idag har jag varit och gjort gipsavgjutningar på mina fötter, man la äckligt gips runt dem som stelna och sen klipptes bort med en stor rostig sax. Det ska tydligen vara bra för fötterna, återstå att se när jag får iläggssulorna. Det här har vi inte tid med dags att sticka ut i kylan och jogga av mig lite.....igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0