Fötter,fötter och fot

Idag har jag varit i stan i stort sett hela dagen, fixat mina ilägg, även kallat ortopediska fotbäddar, de blir säkert skitbra! Hann med lite bålstyrka imorse tillsammans med monstret Emil Blomberg(!). Sen gick jag till löplabbets tävlingsbutik på kungsgatan för att besöka min gode vän Mikael Westh, en legend med ett leende av guld. Besöket där ledde till ett inköp av ett par nya intressanta spikskor, zoom matumbo, mer uppbyggda men ändå lättare än alla andra, blir nog skitbra det också!

Var på Rudbecks NT-fest igår en kort stund. Hatar långa köer och gillar inte när det blir typ överfullt med folk på dansgolvet piss. Men Mr.Hallbäck hade en lyckad kväll, fullt ös och gott humör;) Mår som den prins han är idag!Prins Hallbäck, Monstret Blomberg och Klas-Guden

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo jag vet, du är ju alltid så snäll motmig, helt klart min idol

2010-12-09 @ 18:02:38
URL: http://johannank.blogg.se/
Postat av: Monstret (Härskaren)

...

2010-12-09 @ 20:07:00
Postat av: Monstret (Härskaren)

...

2010-12-09 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0