En sjuk jul!

Attans att man lyckades tajma in en sjukdom lagon till att man vaknar upp på julafton. Hade iofs det på känn, kändes konstigt på passet igår i kroppen var typ stockben hela vägen. Så blir att ta det lugnt några dagar nu så att min arma kropp får återhämta sig lite, kan dock vara välbehövligt.

Min fransk/italienska vän Pier Rinaldi (tyvärr saknar han bollkontroll trots namnet) gav mig ett nytt användbart ord! Rudimentär, betyder typ något som inte längre fyller någon funktion exempelvis Mikael Röjerås.




Kommentarer
Postat av: pirrepirat

Kul att man kan bidra med något nytt! Jag lärde mig ordet typ 3 sekunder innan jag skrev de till dig ;).

2010-12-26 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0